שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לגלוש בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים הרצויים. יש ללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה מוכנה.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון 03-5505052 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contact@technoyaniv.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה".

איך אפשר לבטל את ההזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון 03-5505052 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contact@technoyaniv.co.il ואנו נטפל בנושא.​

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון 03-5505052 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contact@technoyaniv.co.il.

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון 03-5505052 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contact@technoyaniv.co.il.

​​האם אפשר לשלם במזומן?

ניתן לשלם במזומן בחנות שלנו, בכתובת יעקב שבתאי 31, תל אביב. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal.

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך תוך 3 ימי עסקים. בדואר רשום החבילה מגיעה לסניף הקרוב לביתך עד 14 ימי עסקים – לרוב הרבה לפני כן אם יעד המשלוח שלך נמצא באחת מהערים הבאות: תל אביב, גבעתיים, רמת גן או בני ברק. במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק – אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן – ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 3 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ.

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

​האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 22:00 וביום שישי בין השעות 9:00 עד 12:30 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 03-7130000.

​האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 18:00 וביום שישי בין השעות 9:00 עד 13:30 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 03-5505052. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו contact@technoyaniv.co.il, ותיענו בשעות פעילות המוקד.

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף במוצר אחר. שלח לינו את החבילה וברגע שהיא תגיע אלינו מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המוצר, לשלוח אותו אליך ללא תשלום נוסף באמצעות דואר ישראל, או לתאם משלוח עם שליח עד הבית. אם תהיה מעוניין בפריט אחר, תקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצה בכך, תוכל לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צרי איתנו קשר בטלפון 03-5505052 ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון 03-5505052 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contact@technoyaniv.co.il.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.